Kalau Saya Kaya,Apa Yang Perlu Ada?



Hidup Yang Penuh Dengan kemewahan dan Dapat menyelesaikan semua hutan dengan tepat pada masanya,barang-barangan boleh beli CASH lagi...

Inilah hanya mimpi yang entah bila akan jadi kenyataan...

Saya selalu berfikir apa nasib saya pada masa depan dan di dalam kepala asyik terfikir "Kalau saya kaya?''

Berguni-guni duit dalam bank dan berkepuk-kepuk duit dalam poket,mesti akan beli banyak benda yang penting dan mewah-mewah....



Mahukan rumah besar dan indah siap ada swimming pool lagi..

Perlu ke seperti ini?
rasanya tak perlu kot,hehehe...

Mahukan kereta yang mewah dan cukup muat untuk empat orang atau dua orang,ferari pulak tu...

Mesti perempuan tengok akan terbeliak dan keluar bijik mata,perghhh! mewah dan cantiknya...

Barangan berjenama tak usah di cakap,memang akan shopping tiap-tiap bulan di luar negara,china,hongkong,singapore,paris dan banyak lagi...

memang terbaik arghhh!

Tapi itu hanya impian dan angan-angan yang belum pasti...

Tapi kalau sekadar cukup untuk makan,minum,pakai dan keperluan sudah berbaloi bagi saya,saya cukup bersyukur dengan apa yang ada,hidup saya cukuplah secara sederhana sahaja....

Tak perlu nak berangan lebih-lebih seperti MAT JENIN dan bercita-cita tinggi seperti PRESIDEN AMERIA SYARIKAT 

Barack Obama

Sekian "Terima Kasih"

Jumpa Lagi,Kalau ada Masa Yang terlapang....





Tags :-

Catat Ulasan

1 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!