Cara-cara Cari Atau Mengira Pola Tarikh Lahir

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Cara-cara Cari Atau Mengira Pola Tarikh Lahir




STEP CARI POTENSI DIRI METAFZIK   |   Ramai yang tidak tahu dan ambil peduli tentang ilmu metafizik ini,sebenarnya metafizik ini sudah lama di amalkan,cuma pandangan orang islam melayu ini agak cetek sedikit,selalu fikir negatif,jika di pratikkan dengan betuk dan mendalami ilmu metafizik ini ,banyak faedahnya ...

Saya tak mahu bercerita panjang lebar,jom kita lihat video cara pengiraan tarikh lahir dalam ilmu metafizik ....

Video 1: Cara2 Kira Tarikh Lahir
Video 1


Video 2: Cara2 Baca Pola Yang Betol

Video 2

- Kemudian ListDown 8 Pola Tadi Pada Buku
- Rujuk Huraian Pola Penting Dari Nota Tadi
- Jika Nak Lebih Faham:
- Dapatkan Ebook Metafizik V.1 @
- Dapatkan Ebook Rahsia IC @
- Dapatkan Laporan Lengkap Tarikh Lahir @
- Join Kelas Online Metafizik Berbayar (Admin Group Anda) @
- Attend Personal Coaching/Bengkel/ Seminar Metafizik Yang Xenrich Adakan
.


P/s: Sebab Kefahaman Yang Sebenar Akan Datang Kepada Yang Menuntut Ilmu Ini (Secara Online Full atau Offline Full)

Saya baru sahaja mengikuti dan mendalami tentang ilmu metafizik ini,banyak lagi perkara-perkara yang belum lagi saya ketahui ...

Warna aura diri berdasarkan no asas pengiraan tarikh lahir ;




Itu sahaja yang dapat saya kongsikan pada kali ini,next time saya akan bercerita lagi tentang ilmu metafizik ini KENALI DIRI BERDASARKAN NO AKAR (ASAS) ...

Sekian " Terima Kasih " ....
Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!