Cabaran 30 Hari Naikkan Muscle


 
Untuk naikkan berat badan dan dapatkan muscle yang saya impikan kenalah ambil protein yang terbaik,cara pemakanan kena jaga dan seimbangkan.

Protein yang saya akan ambil adalah ini ;


Saya akan dapatkan nasihat daripada Owner Fitness,yang bakal akan saya Join nanti.




Kandungan Produk dan cara pengambilannya ;


Selepas ini saya kena rajin buat aktiviti luar dan workout di rumah untuk mendapatkan badan yang diimpikan.

Antara tips-tips,panduan dan info dari hasil pembacaan saya dari internet ,inilah yang saya dapat dan mahu berkongsi pada anda semua,yang mana dalam usaha untuk menaikkan berat badan dan muscle yang diimpikan.

Info, Panduan Dan Tips-tips yang penting :
1 - 16 Cara Menambahkan Berat Badan Yang Efektif - baca selanjutnya
2 - Pengertian Protein Dan Fungsi Protein - baca selanjutnya
3 - Khas Utuk Mereka Yang Kurus - baca selanjutnya
4 - 5 Tips Cepat Dan Hebat Untuk Tambah Berat Badan - baca selanjutnya
5 - Tips Menambah Berat Badan Dengan Sihat Dan Pantas - baca selanjutnya
6 - Petua Menambahkan Berat Badan - baca selanjutnya

Setelah membaca beberapa laman website dan blog saya juga akan mengambil makanan tambahan iaitu protein daripada GIM,saya juga akan mengisi masa lapang dengan membuat aktiviti yang berfaedah dan JOIN fitness yang berdekatan.

SEKIAN Terima Kasih.

Tunggu Hasilnya Dalam Masa Satu bulan Perubahan Oleh Saya...

Nantikannya Pada Bulan NOVEMBER....

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!