Cerita Saya Tentang Kamera DSLR...

Assalamualaikum dan salam sejahtera


ALHAMDULILLAH , Dapat juga kamera DSLR setelah bertahun lamanya menunggu,dapat duit BONUS dan gaji terus beli tak payah nak tunggu lama-lama....

CANON DSLR model 1100D...


Time saya beli cuma ada satu colour ini sahaja,Nasib baik colour yang betul-betul saya minat,harga dia???



Harga dia RM2000 sekali dengan aksesori...



 Aksesori PERCUMA ;

-Beg sandang
-LENS standard
-Tali kamera
-Charger
-Bateri
-Memory CARD 8GB

Aksesori yang saya beli adalah :

-Miyabi CPL
-Miyabi FLASH
-Cover Getah DSLR
-TRIPOD (kaki kamera)

Saya beli di pusat beli belah yang tersohor di kuala lumpur dengan barangan gajet yang murah-murah dan berbaloi untuk dimiliki,terlalu banyak pilihan dari segi jenama,model dan lain-lain lagi...


FISRT time saya masuk memang cukup pening dengan ruangan yang luas dan begitu banyak kedai-kedai yang menawarkan promosi yang hebat-hebat,Setelah penat berjalan dan mencari kedai yang sesuai saya membuat pilihan untuk membelinya kerana itulah pilihan yang tepat dan barang yang saya mahu....

Nasib baik kawan ada temani saya bersama,kalau tak saya tak tahu tentang tempat ini dan barang yang saya hendak tidak akan dapat...

Sekian "TERIMA KASIH"



Tags :-

Catat Ulasan

6 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!