Tentang Produk ABP26




Saya nak ceritakan pada anda semua tentang ABP26,tentang produk dan cara marketing yang dijalankan.Berdasarkan maklumat yang saya dapat daripada pihak syarikat(HQ).

Setelah saya melihat beberapa testimoni dan kawan-kawan yang join ABP26 ini,saya terus berminat dengan produknya dan ingin mengetahuinya dengan lebih lanjut,saya cuba mendapatkan info dan maklumat dari sumber-sumber tertentu seperti laman sosial facebook dan search di carian GOOGLE ABP26.

Dulu Produknya seperti ini ;





Dalam Botol tahan untuk penggunaan sebulan.

selepas itu saya membuat panggilan ke nombor tersebut Contact ABP26.

Inilah perbualan saya dengan staffnya ;

saya;hello?saya nak dapatkan maklumat tentang produk dan cara marketing yang dijalankan.
staff;YE,apa encik cakap tadi?
saya;nak dapatkan detail tentang produk dan marketing yang dijalankan?
staff;ooo,ok saya akan cuka bagi keterangannya setakat yang saya tahu.ada whatsapp tak,boleh bagi no phone?
saya;ada,ini no 01********,
saff;nati saya akan whatsapp..

Inilah yang saya dapat daripada whatsapp,tentang produknya dan pakej-pakej yang di tawarkan.

Info Produk 

Ada pakej-pakej yang tertentu

Inilah Produk keluaran terbaru dan packing yang terbaru.1 kotak ada 20sachet,hanya larut dalam air sahaja.
Inilah pakej-pakej yang di tawarkan oleh HQ(company ABP26).

Kalau untuk lelaki ambil pakej (A)
ABP26 Purple ADV  Triple L ADV.

ABP26 Purple ADV
Aura Beauty Perfect ABP 26 – Premium PURPLE  ini pula amat sesuai untuk lelaki dan wanita
(Unisex). Ia mengandungi bahan-bahan yang baik dan terpilih termasuklah Habatussauda yang
merupakan raja segala ubat.

KANDUNGAN PRODUK:
Collagen, Honey, Pomegranate, Rozel, Vitamin C, Ha, L-gluthathione, Apple Stem Cell, Soursop, Stone Pineapple, Habatussauda, Blackcurrant, Lycopine, Isolate Soy Protien, Cranberry, Mulberry, Vitamin E & Papaya Extract.
Tanpa glutathione, antioksidan lain yang penting seperti vitamin C dan E tidak boleh melakukan tugas mereka dengan secukupnya untuk melindungi badan anda daripada penyakit.
AURA BEAUTY PERFECT DRINK 8 IN 1:-
✔ WHITENING
✔ FLAWLESS
✔ ENERGY
✔ BEAUTY
✔ HELTHY
✔ SLIMMING
✔ ANTIOXIDANT
✔ VITALITY
Memutihkan dan menegangkan kulit
Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit
Anti penuaan (Memperbaharui sel2 kulit)
Membantu merawat masalah jerawat
Memelihara kesihatan rambut dan kuku
Mengurangkan lingkaran hitam bawah mata
Menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak
Bentuk badan yang ideal
Membantu untuk mengekalkan kelantangan otot untuk
Membuang lemak dalam badan
Anti kanserMencegah dan mengurangkan penyakit migain
Merawat penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi
Menguatkan jantung dan buah pinggang
Membersihkan darahMengubati Perih/radang
Meningkatkan daya tahan tubuh
Melawaskan kencing
Membantu melancarkan pembuangan angin
Merendahkan paras kolesterol dalam darah


MANFAAT & FUNGSI SEMPURNA ABP26:-
BAIK UNTUK KESIHATAN:

Triple L ADV produk ini mempunyai kelebihan 6 dalam 1 seperti:


- Membuat anda tahan lama
- Membesarkan ‘barang’ anda
- Memanjangkan ‘barang’ anda
- Kepuasan yang tidak terhingga
- Membuat nafsu anda ‘kelaparan’
- Paling penting tiada kesan sampingan!

Itulah yang saya dapat tentang produknya,next time saya akan ceritakan tentang marketingnya pulak,sekian terima kasih,jumpa lagi,see ya! later....

Untuk maklumat yang selanjutnya KLIK HERE-> ...




Sekian "terima kasih"



Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!