Suka Memasak Dan Makan Di rumah

Sekian "terima kasih"Sekian "terima kasih"Sekian "terima kasih"Assalamualaikum dan salam sejahtera


Dari zaman kecil lagi saya di ajar oleh ibu dan ayah makan di rumah kerana dapat mengeratkan silaturahim di antara adik-beradik,Maklumlah kami hidup serba sederhana,"Kais pagi makan dan kais petang makan petang",lebih kurang la,tapi dalam sebulan mesti ada barang dapur dan lauk-pauk...


Setiap kali mak saya masuk dapur,saya akan menyibuk dan menolongnya kupas bawang,potong sayur...



Sekarang ini kalau malas sangat dekat kedai makanlah jawapannya,tapi bungkus dan makan dekat tempat kerja...

Apa yang awak pandai masak?

Saya pandai masak air saja,"air pun saya pandai masaklah"..

Apa yang saya nak makan saya akan masak,tanak nasi,goreng telur dan berkuah dengan tomyam ayam,memang kesukaan saya tomyam lagi-lagi bila mak yang masak,memang terbaik dan sedap...

Tom Yam AYAM aDAbi

RESEPI - >>klik disini

Dari My Resepi.Com,kau orang boleh search apa resepi pun dekat websitenya...

ok! laaaa,sampai di situ sahaja cerita saya pada kali ini..

sekian terima kasih

yezzzaaaaa! jumpa lagi di post yang akan datang...

jika sudi tinggalkanlah komen 1 atau 2 pun jadilah...

BYE,bye,BYE,see your next postttttttt.....

Sekian "terima kasih"
Tags :-

Catat Ulasan

2 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!