Apa nak buat dengan kamera DSLR ek?

 assalamualaikum dan salam sejahtera

kali ini saya mahu cerita tentang kamer DSLR iaitu gajet kesayangan saya....


sudah lama tidak menggunakannya kerana tiada masa yang sesuai untuk shooting asyik dengan kerja sahaja,sampai diri sendiri pun tak terurus...

apa yang perlu aku buat sekarang ini adalah mencari hari dan masa yang sesuai untuk photoshoot tak kira kemana dan dimana sahaja,yang penting dapat kepuasan dari apa yang saya lakukan,kalau sudah minat apa lagi layan sahaja....

banyak benda yang boleh dilakukan dengan kamera DSLR ini,antaranya mencari pendapatan lebih melalui event,wedding,kenduri dan lain-lain aktiviti lagi...

buat video pun boleh,video untuk kawan-kawan,keluarga dan ramai lagi,lepas itu upload dalam you tube,sebelum itu kena la edit dahulu buat lebih menarik supaya ramai nanti yang menonton....

ok la,apa-apa pun doakan saya mendapat kejayaan dengan apa yang di usahakan ini,terima kasih daun keladi,nanti ada masa saya akan update lagi,yezzzaaaaaaaaaaaa!!!

masa itu emas,jangan bazirkan walaupun sesaat,penuhi hidup dengan perkara-perkara yang berfaedah,bye-bye......

Sekian "terima kasih"

Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!