Dengan hanya bermodalkan RM10

��Apa yg anda ingin tahu tentang bisnes snipernetwoker @bisnes networking????
��Dan kenapa kita mudah@cepat sangat nak putus asa..sikit-sikit dah nak give up..
��Padahal kita nak kayakan diri sendiri.bukan utk org lain pun..
��Kita berusaha utk impian kita,nak bagi yg terbaik utk keluarga,Anak,mak Dan ayah kita sendiri.
��Kenapa kita boleh besabar dgn kesenangan@kekayaan org lain..tapi tak boleh sabar utk mencapai impian diri sendiri??
��Kayakan lah diri sendiri dgn ilmu dn Wang ringgit.....

persoalan Saya..

��Apakah impian anda????
��Apakah tuju hala anda???
��Apakah matlamat anda???
��Adakah anda fokus dgn APA yg anda lakukan??
��Adakah impian anda sudah menjadi kenyataan???

��Buat lah bisnes dgn Hati yg tulus Dan iklas kerana allah.... Nawaitu kita kena jaga juge..ITU lah yg paling penting...
��Niatkan dlm Hati kita.....
��aku nak tolong diri ku sendiri
��aku nak tolong orang yang susah seperti aku.
��aku nak meningkatkan pendapatan bersama- sama org yg berimpian..
��aku nak menjadi senang do dunia Dan akhirat...
������Dengan bermodal kan rm10.00 tidak menjadi penghalang anda..
��Anda akan mendapat berganda- ganda Dari APA yang anda mula kan dengan hanya rm10.00 hingga mencecah ke 5 ANGKA...
��Marilah bersama-sama kita mula kan......

Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!