siapa aku di hatimu???

Assalamualaikum dan salam sejahtera


aku pernah jatuh cinta,dicintai dan mencintai seseorang dengan sepenuh hati,tapi bila aku berterus terang kepadanya aku merasakan terpinggir dan cinta ditolak begitu sahaja,sekarang ini aku tak nak mengharapkan apa-apa pun daripadanya,biarlah cinta yang akan hadir ini suci,ikhlas dan menerima dengan hati yang terbuka,aku tak mahu rasa kecewa,dikecewakan dan mengecewakan antara satu sama lain,aku akan sentiasa berada di sisinya jika dia memerlukan pertolongan dan apa sahaja...
aku tidak mahu meletakkan harapan terlalu tinggi dan mengharapkan perkara yang belum pasti,cinta akan hadir walaupun tidak dicari dan cinta juga akan hadir dengan sendiri bila ada dua pilihan ...

Sekian "terima kasih"

Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!