Empat Ekor Anak Kucing Dan Ibunya...



Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera 


Empat Ekor Anak Kucing Dan Ibunya... 



Empat Ekor Anak Kucing Dan Ibunya   |   Saya bekerja di kedai makan, selepas seminggu saya bekerja adalah Empat Ekor Anak Kucing Dan Ibunya tak tahulah manusia mana yang buang di kedai, ramai jugak yang berkenan dengan Empat Ekor Anaknya, sebelum sempat orang lain buat balik, saya buat balik terus, syukur alhamdulillah, sudah hendak masuk sebulan empat Ekor Anak Kucing Dan Ibunya tinggal bersama saya, cukup makan dan minum, sihat-sihat dan gemuk-gemuk pulak tu.... 






Gambar yang saya ambil semasa di kedai, anak-anak kucing tersebut suka sangat duduk di dalam pasu bunga, cantik tak gambar itu? Mesti cantik, tengok siapa yang ambil , ada beberapa keping lagi gambar seperti itu,anda mesti nak tengok ? 





Saya hanya memberi makan, makanan kucing di ECO SHOP , Jenama POWSITIVES CAT FOOD PERISA IKAN LAUT , memang Empat Ekor Anak Kucing Dan Ibunya sangat menggemarinya.... 






Gambar-gambarnya nampak sama, tapi ada perbezaannya, cuba anda lihat dengan teliti gambar-gambar tersebut apa yang lainnya.... 






Sekian " Terima Kasih " ...








Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!