Walaupun Cukup 2 DOS Vaksin Disahkan Positif COVID ???



Walaupun Cukup 2 DOS Vaksin Disahkan Positif COVID ???



Positif COVID ???   |   28/10 saya deman dan merasakan badan kesejukkan pada malam yang sama,29/10 pun keadaan juga sama deman dan kesejukkan pada malamnya,30/10 pun tetap sama juga demam dan kesejukkan pada malam hari....






30/10 saya ke hospital sultan Ismail Petra di Kuala Krai, Kelantan,31/10 keesokkan harinya Doktor klinik bandar Menegon saya dan suruh datang ke klinik bandar UTK membuat pengesahan ujian kendiri di rumah...


Saya memang percaya sangat Coronavirus atau covid19 ini wujud,walaupun kita amalkan dan jaga kebersihan diri dengan betul pun sekali pun,kalau sudah hendak kena akan kena juga, walaupun kita dah cukup lengkap 2 dos vaksin sekalipun,jikalau hendak kena akan kena jugak,walaupun kita tidak tahun virus itu datang berjangkit dari mana....



Mungkin inilah ujian buat aku dan seluruh keluarga aku untuk mengharungi dan lawan penyakit berjangkit virus Corona atau covid19 ini,sebelum ini aku tidak tahu betapa menderita dan tersiksanya pesakit-pesakit covid19 ini,kerana mereka tidak dapat kemana-mana dan kena kuarantin di pusat kuarantin yang disediakan dan ada yang kuarantin di rumah....



Jujur aku cakap virus covid19 ini sangat bahaya bagi orang-orang tua atau orang yang berpenyakit 3 serangkai,iaitu jantung,kencing manis dan darah tinggi, alhamdulillah aku tiada penyakit seperti itu....



Setiap manusia akan di uji dengan pelbagai ujian ,cuma cepat dengan lambat sahaja,aku bersyukur sangat-sangat dapat menempuhi segala ujian dengan penuh kesabaran....



Sekian " Terima Kasih " ....

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!