Sudah lama menyepi....

Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam satu malaysia selamat pagi.....

Sudah saya menyepi dan tidak update blog ini,bukan apa sebenarnya tiada bahan untuk bercerita....

Ok lah!!!
Alang-alang saya dah update ini,apa cerita anda sepanjang hari raya?mesti best kan?,ye la dapat beli semua serba baru,duit raya pun mesti berkepuk-kepuk dapatkan?bagi budak-budak sahajalah berebut untuk dapatkan duit raya,kita yang meningkat dewasa ini patut bagi budak-budak duit raya....

Walaupun umur aku tiada la kata dewasa sangat,tapi still dapat duit raya dari kenalan yang lebih dewasa dari aku....

Ok lah!!
Apa-apa pun saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin,masih belum terlewat kan?,jumpa lagi...

Yang penat menaip;
Kaymiey arahman

Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!