WOW!!! BlogIT Berwajah Baharu....



Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera 



WOW!!! BlogIT Berwajah Baharu... 



WOW!!!  BlogIT Berwajah Baharu.  |   Kebanyakkan Aplikasi telah update dari segi sofwarenya,muka depan dan lain-lain lagi untuk menarik minat para penggunanya, Saya sangat berpuas hati bila Aplikasi BlogIT ini manaik tarafnya, banyak juga yang menarik minat saya bila menggunakan aplikasi tersebut.... 


Muka depan bila membuka aplikasi tersebut sangat wow!!!  Dan cantik dengan warna orennya yang menyerlah... 



Setting dan permulaan aplikasi BlogIT ini sangat mudah untuk di gunakan, seperti saya menggunakan komputer dekstop atau laptop, itu pendapat saya sahaja, bagi yang anda nak tahu apa lagi yang menarik tentang aplikasi BlogIT, saya akan kongsikan lagi gambar-gambar yang menarik untuk anda.... 



Permulaan anda bila membuka BlogIT... 



Untuk anda update blog dan menaip cerita dengan panjang lebar dan gambar... 



Ruangan bila anda sudah publish posting ...



Ruangan komen bila ada yang mengomen posting anda... 



Statsus untuk melihat atau mengetahui sebanyak mana posting yang anda telah publish.... 



Tetapan tarikh dan masa bila anda mahu publish posting... 



Menarik tak?  Bagi saya aplikasi BlogIT ini sudah cukup lengkap bagi seorang blogger yang tiada masa atau ingin cepat untuk update posting dengan hanya menggunakan handphone sahaja, sangat mudah, cepat dan menyenangkan anda...



Apa pendapat anda tentang aplikasi BlogIT ini? Tinggalkan komen pada ruangan komen di bawah, komen anda sangat berharga untuk saya lebih semangat lagi update posting-posting terbaru dan menarik.... 



Sekian " Terima Kasih " ....














Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!