100x ZOOM PHOTOSHOOT SUPERMOON...



Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


100x ZOOM PHOTOSHOOT SUPERMOON... 






100x ZOOM PHOTOSHOOT SUPERMOON...    Pertama kalinya Saya PHOTOSHOOT gambar bulan penuh (supermoon) hanya menggunakan hanphone sahaja, nak tahu saya menggunakan hanphone apa? Hah!!! Jom saya ceritakannya.... 



Anda mesti tidak percaya akan kecanggihan handphone pada zaman ini, saya sendiri pun tidak percaya pada mulanya, setelah sebulan menggunakan hanphone HONOR MAGIC 4 PRO, pengalaman fotografi saya menjadi semakin luas dan ciri-ciri kameranya seperti menggunakan DSLR kamera,begitu banyak fungsi yang ada pada HONOR MAGIC 4 PRO, berbalik kepada SUPERMOON, memang jelas sangat-sangat kamera dengan 100x zoom yang ada pada HONOR MAGIC 4 PRO, ZOOM sampai 100x sampai ke bulan macam guna telescope plak.... 





Itu bukan gambar original daripada kamer phone HONOR MAGIC 4 PRO, Gambar tersebut saya telah edit menggunakan applikasi snapseed, anda mesti mahu melihat gambar oroginal, ok!!! Saya tunjukkan pada anda semua gambar original dari kamera phone HONOR MAGIC 4 PRO... 





Begitu indahnya ciptaan allah S.W.T,Cantik sungguh cahaya bulan penuh..... 



Sekian " Terima Kasih "..... 

Sila klik pada gambar 


Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!