Pembukaan Tahun 2024 Yang Sangat Gembira....


Assalamualikum Dan Salam Sejahtera 


Pembukaan Tahun 2024 Yang Sangat Gembira.... 

Pembukaan Tahun 2024 Yang Sangat Gembira....     |    ApA yang mengembirakan saya adalah bekerja di tempat lama dengan bos lama, suasana baru dan kawan - kawan baru, memang sangat-sangat mengejutkan saya .... 


Saya memang betul-betul tidak menyangka akan dapat balik Pekerjaan saya yang 3 tahun lepas, saya sangat-sangat bersyukur kerana doa telah terkabul..... 


Memang bekerja di tempat lama sangat menyeronokkan ,tapi hendak dapat balik keadaan seperti dulu agak susah kerana kebanyakkannya ramai orang-orang baru bekerja,orang-orang lama jarang-jarang ada,hendak mengenali dan dapat balik seperti dulu agak susah juga sebab lama sangat saya tinggalkan ....


Resepi air pun banyak nak kena cuba dan betulkan balik....



Sekian " Terima Kasih " .....
Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!