Rexona Men Berwajah Baharu....


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Rexona Men Berwajah Baharu.... 




Rexona Men Berwajah Baharu....     |     Sebelum rexona mengeluarkan design baru saya memakai bauan lain iaitu :-


XTRA COOL

- Bauannya sangat wangi dan lembut, sesuai sangat dengan saya..... 





Bila keluaran baharu keluar saya tercari-cari juga bauan XTRA cool yang biasa digunakan, tapi sudah tiada pengeluarannya, yang ada hanya ice cool... 


ICE COOL

- Bauannya seakan sama dengan XTRA COOL, tapi ice cool lagi wangi dan lembut bauannya..... 







Saya tengok design packaging baharu ini lebih exclusive dan lawa sangat-sangat Dari design Lama sebelum ini, siapalah yang designkan produk ini..... 


Saya cuma nak bagitahu yang design baharu rexona men ini juga ada banyak lagi bauan lain... 


iaitu ; -




Jadi anda suka dan biasa guna pakai bauan yang Mana? Itu sahaja yang dapat Saya kongsikan pada posting Kali ini..... 



Sekian " Terima Kasih " ..... 













Tags :-

Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!