Pengakhiran Bulan September Yang Menyedihkan


Sungguh cukup sedih bila di ceritakan tentang nasib saya,bulan yang sungguh malang dan pengakhirannya di susuli dengan keperitan dan penderitaan yang amat menyiksakan.


Dugaan Hari raya AIDILADHA yang begitu perit untuk saya membuat pengorbanan.
 
 
Raya tetap raya tapi aku sudah tiada semangat untuk menyambutnya.bagi aku pengorbanan yang akan dilalui ini akan memberi seribu erti kepada diri untuk memperbaiki diri sendiri supaya sabar dengan dugaan yang diberikan oleh allah s.w.t.
 
Walaupun hanya hari raya AIDILADHA say tetap akan cuba mengisi waktu lapan dan menyambutnya seperti biasa.
 
 

Apa-apa pun saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua rakan-rakan tak kira dimana sahaja berada.

sekian terima kasih

hargai kawan-kawan,keluarga,orang sekeliling dan sebagainya...
 


Catat Ulasan

0 Ulasan
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!